Madicken....

Hejsan =]
Bara Malin här nu då.
Elin har nyss åkt hem till sig, jag sitter vid datorn samtidigt som jag passar lila smilla billa x) thihi.
Smilla kan vara så jobbig ibland phuu vad trött jag blir..
Förut så var jag och Elin ute och cyklade, det gick GALET Haha, först så skulle jag skjusa Elin på gammla bettan ( riktigt gammal orange cykel)
Det funkade inte, sen ska Elin skjusa mig istället
Vi kan säga att det blir ett äventy vi aldrig glömmer ! 8D


Vi har Hoppat på stutsmattan Med PARAPLYN!! ^.^
precis som madicken juee. fast vi hoppar ju inte från hustack och så men hm...
MEN DÄR FICK JAG ALLT EN IDÈ

Jag och Elin gillar verkligen Paraply dom är så fräna :@  prickiga, Randiga, dubbla, Röda , såna med himmlen i ;)
och förstås dom Japanska paraply som är så Charmiga asså!
men nu e jag trött
det blir nog mer bloggning imorgon ,Godnatt :*
/ Malin <3




sa ju att som är snygga ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0